WúATCY MËCH
Forum o WM (autorstwa Kamila P.)

FAQ U┐ytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Szukaj

hmmm ciekawe, bo za rok nie bede miała arytmi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WúATCY MËCH Strona G│ˇwna -> Najwa┐niejsze info o forum
Autor WiadomoŠ
Juukla
Marsza│ek Marcel



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:55, 09 Kwi 2014    Temat postu: hmmm ciekawe, bo za rok nie bede mia┼éa arytmi

Bylo okropnie, nic nie tlumaczyla tylko wsadzala swoj palec.
[link widoczny dla zalogowanych]
wysz┼éy duze zmiany jednak jak twierdzi lekarz jeszcze nie konieczna jest operacj, zaleci┼é systematyczn─ů rechabilitacje, obiawy si─Ö pog┼éebia┼éy ,r─Öka zacze┼éa dr─Ötwie─ç do ┼éokcia i zacze┼éy si─Ö nocne b├│le , kt├│re budzi┼éy mnie po kilka razy w ci─ůgu nocy .To spowodowa┼éo ┼╝e chodzi┼éem w dzie┼ä nie wyspany ,obola┼éy , nieprzytomny.W skutek czego wylondowa┼éem na zwolnieniu i na r─Öcie .Nast─Öpnie skierowano mnie na chirurgie plastyczn─ů r─Öki gdzie po badaniu eeg stwierdzono zesp├│l ciesni nadgarstka ,po ok. Zbyt ma┼éa ilo┼Ť─ç posi┼ék├│w w ci─ůgu dnia oraz zbyt d┼éugie przerwy mi─Ödzy nimi mog─ů znacz─ůco wp┼éywa─ç na rozw├│j i przebieg oty┼éo┼Ťci, oraz wiele innych gro┼║nych chor├│b jak mia┼╝d┼╝yca, cukrzyca, marsko┼Ť─ç w─ůtroby czy silne zaburzenia hormonalne.
Santana - Samba Pa Ti
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Spr├│buj w KHC na Urz─Ödniczej:
Mimo, i┼╝ w taki spos├│b od┼╝ywiaj─ů si─Ö przez szereg lat, to jednak waga ich cia┼éa wci─ů┼╝ nieub┼éaganie wzrasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jakos pojdzie...mam nadzieje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, [link widoczny dla zalogowanych] do nicka5
Powiedzialabym, ze nawet bardzo ladna... na poczatku tez sie nie wyrabialam i dyszalam jak po biegu na 5 km ale warto pocwiczyc ten oddech! jak ktoras z Was jest z prawobrzeza to czekam na odzew Pozdrawiam Kiedy┼Ť na te problemy cierpieli tylko ludzie starzy przyjmuj─ůcy paracetamol dziesi─ůtkami lat. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam porozdwajane ko┼äc├│wki i gdy je roczesz─Ö na sucho to mam siano. to bedzie raczej napewno to! Ja robilam juz kilka razy.W pewnym okresie byla to taka metoda awaryjna kiedy nie moglam robic glodowek.Bylam wtedy za granica i nie bylo mowy zeby pozwolono mi na niejedzenie. A jak oceniacie moj─ů wpadk─Ö ? wiec...po pierwsze to z praca jest ciezko. Pa Andrzej Chyra
mam 175 cm i w zyciu nie chcialabym byc ni┼╝sza
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny i adresy pod artykułem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewczyny jestem z poznania.

do konca tego roku trzeba bylo miec ukonczone studia ekonomiczne lub techniczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kontrolnym USG w szpitalu lekarz powiedział, jednak nic dzisiaj nie zrobimy, damy pani tabletkę.
wtedy moge dostac wszystko na co mam ochote .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Men at Work - Down Under [link widoczny dla zalogowanych] wiec czekalam na nie z dusza na ramieniu....
Najgorszy. By┼éam u babci , ┼Ťmietanowiec jak zwykle by┼é pyszny , da┼éam si─Ö nam├│wi─ç , ale pod warunkiem , ┼╝e sama sobie ukroj─Ö . ale na odbieraniu porodow swiat sie ne i konczy. Co prawda od zawsze ─çwicz─Ö mi─Ö┼Ťnie brzucha, ale teraz wida─ç pionow─ů krech─Ö jak w mord─Ö strzeli┼é! W ko┼äcu lekarz z po┼éo┼╝n─ů po┼éapali si─Ö o co chodzi i zaprowadzili m─Ö┼╝usia do ┼╝ony. [link widoczny dla zalogowanych]
spacer w chmurach a ile teraz masz w talii?? 10. wi─ů┼╝e ze mna swoja przyszlosc... A kt├│ry prywatny?? Czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů a┼╝ mi opuchlizna zejdzie i te szwy mi ┼Ťci─ůgn─ů┼é. Mo┼╝na uko┼äczy─ç 2 letni─ů szko┼é─Ö i nic z tego nie mie─ç, albo pod okiem do┼Ťwiadczonego i dobrego fryzjera nauczy─ç si─Ö tej sztuki w kr├│tszym czasie. Wydaje mi si─Ö, ┼╝e g┼é├│wny problem tkwi w psychice.
A aktorki s─ů kobietami tak jak my nie?..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam,pracuje na IBD oraz Christrio.Polecam ┼Ťwietne w obr├│bce i wytrzyma┼ée...
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam w ten piekny dzien ! mnie.
acha no i z glow─ů to chyba ty masz co┼Ť nie tak.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie wiele os├│b si─Ö zdziwi moim postem, chocia┼╝by dlatego ┼╝e jestem facetem, ale mam nadziej─Ö ┼╝e nie zostan─Ö tutaj zbluzgany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i ma┼Ť─ç na recepte bactroban z antybiotykim ┼éagodzi b├│l cena ok 60zl
no moze i ja cos dorzuce...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja na 17 dniowej schudlam tylko 6 kg. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko o prawde.
aha, ja juz mam kolczyk 2 miesi─ůce i wszystko si─Ö super zagoi┼éo, wygl─ůda fajowo egois- nie wiem gdzie w ┼╗orach s─ů jacys specjali┼Ťci, ale sporo czyta┼éam o wycinaniu blizn i raczej Ci nie radz─Ö... Ja by┼éam strasznie g┼éodna po operacji i po paru godzinach dosta┼éam ju┼╝ kaszk─Ö do picia.P┼éaka─ç mi sie chcia┼éo bo pierwsze ┼éyczki by┼éy bardzo trudne, ale g┼é├│d zwyci─Ö┼╝y┼é!;D Do wieczora nie da┼éam zabra─ç kubka i tak sobie s─ůczy┼éam i s─ůczy┼éam.. Przy najbardziej lajtowej opcji wychodzi mi 7200 kcal co raczej jest niemo┼╝liwe bo nawet przy 10 godzinach intensywnego treningu tyle nie spalisz. moze powinnas bardziej matowic i odtluszczac tamto miejsce [link widoczny dla zalogowanych]
ja oczywisci tez, bo jestem katoliczka i nia pozostane. 300kcal, i po nim nie nast─Öpuj─ů ┼╝adne wyrzuty sumienia, bo: Dzi─Ökuj─Ö serdecznie z g├│ry za pomoc! a ja mam pytanie???? zamierzam dietke+lewatywki ┼╗ycz─Ö wszystkim zdrowia i mam nadziej─Ö, ┼╝e ju┼╝ mi nie wr├│c─ů te straszne nocne koszmary spowodowane dr─Ötwieniem r─ůk. Cze┼Ť─ç, pom├│┼╝cie co┼Ť....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
m├│wi─Ö do niej ojej to mnie troch─Ö pani doktor zmartwi┼éa a ona ale dlaczego przecie┼╝ jest pani tylko to dopiero 4 tydzie┼ä i nie wida─ç widzia┼éabym gdyby to by┼éy bli┼║niaki a ja aha bromka kaza┼éa odstawi─ç i 3 razy dziennie lutein─Ö odliczam dni do pon bo wtedy zrobi─Ö bete i mam nadzieje ┼╝e fasolka podro┼Ťnie przez ten tydz dzi─Ökuje wszystkim za gratulacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kanapka z serem,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko do wszystkich cudownych gospodyń domowych.

Ceny do prze┼╝ycia za farbe ze strzy┼╝eniem 170pln.
[link widoczny dla zalogowanych]
I co?! Naprawd─Ö warto!
Najgorsze moje do┼Ťwiadczenie to Salon w Katowicach na ul.Wawelskiej kamienica schodami do g├│ry,zap┼éaci┼éam 80 z┼é.a na g┼éowie masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wczoraj znajomi zabrali mnie na piwko nie mog┼éam odm├│wi─ç wypi┼éam 3 i zyje nawet nie mam takiego kaca jak zazwyczaj dzisiaj se odpuszcze L bo wiecie taka rozdygotana jestem r─Öce mi sie trzes─ů dzisiaj witaminki i owoce no i jakie┼Ť zi├│┼éka oczyszczaj─ůce ┼╝eby sie organizm oczy┼Ťci┼é i uspokoi┼é. [link widoczny dla zalogowanych] ja nadal na okres czekam Hrm wkurza mnie to!!
Ten niepowtarzalny kuba┼äski klimat-uliczki wype┼énione ┼Ťpiewaj─ůcymi i ta┼äcz─ůcymi lud┼║mi(zak┼é─ůdaj─ůc, ┼╝e rzeczywi┼Ťcie tak jest, bo nigdy na Kubie nie by┼éam), niebia┼äska pla┼╝a, kluby wype┼énione muzyk─ů, dzieki kt├│rej nogi same rw─ů sie do ta┼äca i w─ůtek wybuchaj─ůcej rewolucji, dzieki czemu opowiedziana historia nie jest przes┼éodzona. Co do aktor├│w, to nie mam wyrobionego zdania, a le je┼Ťli chodzi o wspomnian─ů ju┼╝ muzyke, to jestem zdecydowanie na TAK. Bynajmniej, nie jest to choroba do wyleczenia samemu. Bliskiego cz┼éowieka nic nie jest w stanie zast─ůpi─ç. na ile dzia┼éaj─ů znieczulenia...? Czyli nie musi si─Ö to ci─ůgn─ů─ç 4-5 lat, moze si─Ö sko┼äczy─ç na dw├│ch. [link widoczny dla zalogowanych]
Unikamy natomiast alkoholu, kawy i herbaty nie s┼éodzimy, najlepsza do picia jest woda i ma┼Ťlanka. Mam nadziej─Ö, ┼╝e teraz ju┼╝ b─Ödzie tylko lepiej cze┼Ť─ç wam pozdrawiam W Katowicach, niestety nie spyta┼éam o dok┼éadn─ů nazw─Ö... Kuleczka powinna by─ç lekko chropowata, ale tylko do tego stopnia, ┼╝e gdy poczekasz chwilke zrobi si─Ö ca┼éa g┼éadka. oczywi┼Ťcie buliks (ja ciagle zle pisze tw├│j login chyba)
[link widoczny dla zalogowanych]
ale te abs na posladki to juz chyba zlikwidowane, wlacz strone i zobacz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a mnie dziewczyna zalozyla kolczyk w pepku,nawet nie czulem,opiekowala sie tym jak niemowlakiem,tak to mozna robic drogie panie.dzis juz mam w jezyku i bardzo szybko sie zagoil,a w pepku 5 tygodni teraz ma moja pani ochote przekluc mi sutki-trzymajcie kciuki mile panie


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WúATCY MËCH Strona G│ˇwna -> Najwa┐niejsze info o forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright ę Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin